- Det är inget skämt, sluta skratta!
- Jag skrattar inte.
- Jo, det gör du. Inombords.
- Inombords?
- I ditt inre, det som är innanför huden.
- Jag skrattar inte där, jag lovar.
- Jag skrattar inte där, jag lovar.
- Jo, det gör du.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar