lördag 6 juli 2013

Skämt


                      - Det är inget skämt, sluta skratta!
                      - Jag skrattar inte.
                      - Jo, det gör du. Inombords.
                      - Inombords?
                      - I ditt inre, det som är innanför huden.
                      - Jag skrattar inte där, jag lovar.
                      - Jo, det gör du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar